Translate

wtorek, 20 listopada 2012

Liebster Blog



Adasiowy blog dostał aż dwa wyróżnienia w łańcuszku blogowym - od Iwosi, autorki ciekawego bloga o macierzyństwie i od MamyIgnaca, piszącej o swoim dzielnym synku Ignasiu

Za wyróżnienie bardzo bardzo dziękujemy - to ogromnie miłe i dodaje siły do dalszych wpisów :)

Jak to zwykle z wyróżnieniami bywa, oprócz zaszczytu niosą z sobą honorowe obowiązki. W przypadku tej zabawy jest to udzielenie odpowiedzi na 11 pytań zadanych przez osobę nominującą, stworzenie własnej listy 11 pytań i zaproszenie kolejnych 11 blogerów do zabawy. O ile chętnie wywiążę się z pierwszej części zobowiązań, o tyle z resztą (kolejnych 11 nominacji) będę miała duży problem. Żyję bowiem w wymiarze czasowym zwanym „wiecznym niedoczasem” i z tego powodu prawie nie czytam innych blogów. A te, które odwiedzam, nominację już mają za sobą.

Mam zatem propozycję. Może są wśród czytelników mojego bloga osoby, które prowadzą własne blogi i chciałyby w ten sposób zaprosić do swojego świata mnie i nowych czytelników. Zapraszam wówczas do zgłoszenia się „na ochotnika”. Jeśli nie ma takich osób, to bardzo przepraszam Iwosię i MamęIgnaca, które nas nominowały, ale ta gałąź łańcuszka będzie się musiała zakończyć na blogu Adasia.




Wyróżnienie Liebster Blog otrzymywane jest od innego Blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawane dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie również wyróżnia 11 osób (informuje je o tym wyróżnieniu) i zadaje im swoje 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie.


Pytania Iwosi i moje odpowiedzi:

1. Fotelik dziecięcy przodem do kierunku jazdy czy tyłem?
Zależy. Generalnie, jeśli chodzi o zdrowe dziecko, to tyłem do kierunku jazdy (Pawełek jeździ właśnie w takim). W przypadku Adasia nie mamy dużego wyboru, bo fotelik dostosowany dla dziecka niepełnosprawnego montuje się przodem do kierunku jazdy. Aczkolwiek, gdybym miała możliwość, to chętnie zamontowałabym go tyłem.

2. Poród o czasie czy przed?
 Przy pierwszym dziecku – niestety przed czasem, w 34 tygodniu; 
przy drugim – o czasie, ale nie było mnie przy tym; 
przy trzecim – osobistego udziału już nie uniknę i mam nadzieję, że będzie o czasie.

3. Cesarskie cięcie, czy poród naturalny?
 Podobnie – przy pierwszym dziecku cesarka na szybko z absolutnej konieczności, 
przy drugim – poród naturalny, siłami natury, aczkolwiek nie mojej; 
przy trzecim – niestety, ze względu na wcześniejsze przejścia, raczej znów będzie cc.

4. Maluch śpi w łóżku rodziców, czy w swoim łóżeczku?
 Znowu zależy który ;) Adaś – w łóżku rodziców, Pawełek – w swoim łóżeczku w swoim pokoju (tak był przyzwyczajony jeszcze w czasach, gdy nie był z nami i po prostu tego nie zmienialiśmy, ale bierzemy pod uwagę możliwość zmiany przyzwyczajeń). Alicja planowana jest na dostawkę przy naszym łóżku przez pierwsze miesiące, a potem na przeprowadzkę wraz ze swym łóżeczkiem do dziecięcego pokoju. A jaką decyzję ona podejmie – zobaczymy ;)

5. Radio czy telewizja?
 Ani jedno, ani drugie. Wolę - zbyt rzadkie - momenty ciszy lub świergot ptaków za oknem.

6. Kino czy teatr?
 Zdecydowanie teatr. Chociaż kino czasem też, zwłaszcza komedie romantyczne w ramach absolutnego relaksu.

7. Ogórki kiszone czy konserwowe?
 I jedne, i drugie.

8. Owoce czy warzywa?
 Owoce.

9. Motor czy skuter?
 Bez różnicy, jak dotąd nie odważyłam się na żadną z tych opcji.

10. Nerkowce czy laskowe?
 W ogóle nie przepadam za orzechami.

11. Marzenie...
 Cud.



Pytania MamyIgnaca i moje odpowiedzi:



1. Jaki Czas ma dla ciebie sens?
Staram się, żeby to był tylko czas teraźniejszy, ale czasem nie udaje mi się uciec przed Wczoraj i Jutro.
 
2. Wolisz dzieci "posiadać" czy kochać?
Kochać.

3. Wybierasz góry czy morze?
Morze to dla mnie codzienność, więc wyjazdowo wybieram góry. Zwłaszcza Bieszczady.

4. Wolałabyś dorastać teraz czy wtedy?
Wtedy. Do szczęścia wystarczała pomarańcza na Święta.

5. Co daje ci poczucie mocy?
 Miłość.

6. Zielona herbata czy kawa z mlekiem i miodem?
 Zielona herbata. Kawy z mlekiem i miodem jeszcze nie próbowałam - jutrzejszy poranek przeznaczę na nadrabianie zaległości.

7. Sky Fall czy Robin Hood?
Robin Hood.
 
8. W czym żyje ci się najlepiej: w "dawno temu" czy "tu i teraz", czy raczej "już wkrótce"?
Staram się w "tu i teraz".

9. Twoja pasja to...?
Czytanie, wakacje i wieczne zmiany wystroju mieszkania. 
 
10. Twoja "antypasja" to...?
Sprzątanie. 

11. Twoja "szewska pasja" to...? 
 To może być wszystko, zależy od chwili. Generalnie dużo bliżej mi do choleryka, niż flegmatyka.


Moje pytania do chętnych:



1. Mierzyć siły na zamiary czy zamiary na siły?
2. Nadzieja wbrew wszystkiemu czy rozsądek nade wszystko?
3. Dzieci - czyste czy szczęśliwe?
4. Komórka – najchętniej wyłączona czy zawsze włączona?
5. Ogród angielski czy francuski?
6. Psy czy koty?
7. Praca w domu czy wśród ludzi?
8. Lato czy zima?
9. Książka na papierze czy na e-booku?
10. Wieczór czy ranek?
11. Drogowskazy czy bezdroża?

 
Moje nominacje:

1. Kasia, autorka bloga http://ahtozycie.blog.pl/
cdn.

Jeśli ktoś jest chętny – zapraszam do zabawy i dzielenia się przemyśleniami!

6 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję za ciekawe odpowiedzi :) przyznam, że faktycznie miałam obawy czy "zawracać" Wam głowę, czy brak czasu nie pokrzyżuje Wam możliwości w zabawie, ale cieszę się, że podjęliście próbę :) Oczywiście, nic złego się nie stanie, jak nie nominujecie kolejnych blogów :) Ale tak jak sama nominacja jest czymś miłym, tak też dalsze nominowanie innych, ma drugą równoległą korzyść jaką jest rozpowszechnianie swojego bloga :) Mnie np nominowała inna Mama pisząca również bloga i ona przyznała się, że nominowała tylko 7 blogów. Wszak to tylko miła zabawa :) Kochani, mogę Wam polecić taki portal gdzie jest skupisko blogów przedewszystkim rodziców, może łatwiej będzie Wam coś wybrać http://matkipolki.blogspot.com/, albo tu http://www.blogimam.pl/users/mama-bloguje
    pozdrawiam Was serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwosia, bardzo dziękuję! Nominacja jest rzeczywiście bardzo miła, jest takim pozytywnym feedbackiem, dającym poczucie, że ktoś czyta to, co napiszę i jeszcze mu się podoba :)
      Dziękuję Ci zatem i za nominację, i za listę blogów - aktualnie pracuję w każdej wolnej chwili, bo muszę z góry nadrobić zaległości, które powstaną w następnych miesiącach, gdy nie będę mogła pracować. Cóż, to są minusy pracy nie na etacie ;)
      Ale solennie obiecuję, że w styczniu, gdy już będę tylko czekać na córeczkę, przejrzę proponowane przez Ciebie blogi.

      Pozdrawiam Was wszystkich serdecznie! :)

      Usuń
    2. super, życzę Ci Mamo Adaśka, zebyś miała jak najwięcej tych dni spokoju i wytchnienia :) a z tym etatem, ja niby na nim jestem tyle, że z nienormowanym czasem pracy, zatem myślę, że wiem jak to jest i u Ciebie :)

      Usuń
  2. Podczytuję Was już od jakiegoś czasu i zgłaszam się na ochotniczkę :D

    ahtozycie.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu,
      dziękuję za zgłoszenie :) Byłam na Twoim blogu, dobrze się czyta - fantastyczna córcia, a zwierzyniec wspaniały! Sama mam dwa psy i rybki i nie wyobrażam sobie domu bez zwierząt :)

      Zapraszam wszystkich na blog Kasi: ahtozycie.blog.pl
      a Kasię do odpowiedzi na pytania i dalsze nominacje :)

      Pozdrowienia!

      Usuń
  3. Dziękuje bardzo :D
    Już zabieram się za odpowiedzi.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.